Wednesday, October 7, 2009

Enesetutvustus

Sellel aastal täitsin täies mahus rakenduskõrgharidusõppe õppekava 1199 (Ettevõttemajandus). Õppekavajärgne spetsialiseerumiseks on olnud infosüsteemid ettevõte majanduses. Õppisin täiskoormusega õppes ning õppekava täitmise tingimuseks oli 240 ainepunkti kogumine, nendest: 86% - kohustuslikud ained (nende hulgas ka praktika - 48AP ja diplomitöö - 15AP), 14% - valikained. Diplomitöö teemaks oli "Tollilao infosüsteemi projekteerimine"
Praegu töötan ekspediitorina. Olen tollilao juhatuse assistent. Koordineerin lao protsessid, viin läbi inventuurid. Minu igapäevane töö on auto dokumentide vormistamine (TIR, CMR, INV. vajadusel, E-TIR, Lao EX ja IM), vagunite vormistamine, inventuuri läbiviimine, lao korrashoid, klientidega suhtlemine, aruannete koostamine, arhiivi koostamine ja kontori töö. Kogu aeg kasutan erinevad MC Office tarkvarad.

Tööl me kasutame tavaliselt kasutame Skype. Seda me kasutame kui meil on vaja koordineerida töö meie klientidega real ajas. Skype on meie jaoks päris kasulik sellega, et saab tasuta suhelda välismaa klientidega. Eesti klientidega saab ka, aga siis me tavaliselt kasutame kas Outlook`i või telefoni. Kuna me olime ärivahendajad, Skype´i abil saab näiteks mitu klientidega kirjavahetus pidama.
Võrdles Outlook`iga, Skype töötab natuke kiremine ja seal on ka lisa võimalused (tasuta kõne võimalus ja video kõne võimalus).

Eesti klient -> Laadimine -> Outlook -> info/dokumendid -> dokumentide vormistamine

Välismaaline klient -> Laadimine -> Skype -> info/dokumendid -> dokumentide vormistamine

Sotsiaalse tarkvara vahendid kodus ma eriti ei kasuta. Mul ei ole palju aega selle jaoks. Ainuke tarkvara mis ma kasutan on „Odnoklassniki” (odnoklassniki.ru). Seda sotsiaalse tarkvara kaudu saab leida oma klassikaaslasi ja rühmakaaslasi. Mul on seal väike enesetutvustus ja fotod. Seal saab suhelda omavahel ja teha huvirühmad. Minu meeles päris kasulik asi.

Lugupidamisega,
Ilja Schmidt

1 comment: