Wednesday, October 7, 2009

Õppeleping

Õppeleping
Mis ma soovin kursusest saada?
Loodan, et kursusest on kindlasti palju kasu. Ma soovin teada, mis asjad on personaalsed õpikeskkonnad ja kuidas neid tegema ja kindlasti kasutada. Loodan saada informatsiooni paljude Web 2.0 programmide kohta. Ja kindlasti, mul on väga huvitav lugeda kursusel õppijate blogisid.
Mis on minu panus?
Personaalne õpikeskkond on kindlasti tulevikus väga levinud, kuid kaasajal on see veel uus asi. Minu kui õppilane ülesandeks on iseendale seda tutvustada ja seda õppima. Ma olen tulnud ülikooli õppima, mitte niisama meeldivalt aega veetma.
Tahan läbi teha kõik kursusel pakutud ülesanded. Arvasin, et suudan läbi proovida mitmeid kursusel kasutatud programme.
Loodan, et tulevikus hakkan ka mina oma õpetaja elus kasutama personaalseid õppekeskkondi.

1 comment:

  1. Väga üllad eesmärgid. Natuke segaseks jääb, kuidas sa neid püüad saavutada? Mis tegevusi ja kuidas sa läbi viid? Mis vahendeid, ressursse sa kasutad? Kuidas sa aru saad, et oled oma eesmärgid saavutanud....

    Tervitades,
    Terje

    ReplyDelete